Karin Meppelink, De kliniek voor mondzorg
Met het groter en professioneler worden van tandartspraktijken wordt het efficiënt afhandelen van telefoongesprekken steeds belangrijker. In een ideale situatie wordt uitstekende bereikbaarheid gecombineerd met weinig mankracht. Om dit doel te bereiken, biedt Lannet Dental een compleet pakket telecomvoorzieningen; van de aanleg van servers en telefooncentrales tot de overstap naar VoIP.
Lannet Dental stelt de wensen en behoeften van de klant centraal. Dat houdt in dat uw huidige situatie eerst nauwkeurig wordt bekeken. Soms is een nieuwe, moderne telefooncentrale noodzakelijk; in andere gevallen volstaat een aanpassing van de bestaande centrale aan de veranderde wensen van de klant.
Ook bij de keuze voor een bepaalde vorm van telefonie wordt eerst uitgebreid gekeken naar uw persoonlijke situatie en voorkeuren. Lannet Dental verzorgt traditionele telefonie over KPN-lijnen, maar ook verschillende vormen van Voice over IP (VoIP). Zo adviseert Lannet onder meer over oplossingen die het mogelijk maken om met slechts één permanent bezette balie meerdere vestigingen te bedienen, om automatisch patiëntenkaarten te tonen bij een binnenkomend gesprek en om op eenvoudige wijze werkplekken met telefoon toe te voegen en op te heffen. Lannet adviseert u graag over de oplossing die het best aansluit bij uw wensen.