Marion van der Vleuten, Mondzorg Geldrop
Uw tandartspraktijk heeft baat bij een goed functionerend netwerk. Snelheid, stabiliteit en optimale gegevensbescherming zijn daarbij van groot belang. Lannet Dental zorgt voor optimaal onderhoud en beheer van uw praktijknetwerk. Door Real Time Monitoring kan Lannet proactief te werk gaan bij eventuele problemen aan uw systeem. Bovendien heeft Lannet persoonlijk contact hoog in het vaandel staan. Als klant heeft u steeds contact met dezelfde engineers, die daardoor goed op de hoogte zijn van u en uw netwerk.
Lannet Dental updatet uw software en virusscanners voortdurend en zorgt ervoor dat uw softwarelicenties niet verlopen. Daarnaast controleren wij de techniek achter uw netwerk. Door middel van Real Time Monitoring kan Lannet uw systeem in de gaten houden en indien nodig ingrijpen. Eventuele problemen en storingen worden snel opgelost – vaak nog voordat u er last van heeft.
Loopt u toch tegen een probleem aan? Wij zijn ook buiten kantooruren bereikbaar voor het melden van storingen en spoedreparaties. De helpdesk van Lannet Dental wordt bezet door de engineers die uw netwerk hebben ingericht. De engineer op de helpdesk kan in meer dan negentig procent van de gevallen direct op afstand uw probleem oplossen. In andere gevallen kan hij meteen een afspraak op locatie maken.