"Lannet IT zorgde voor een soepele overstap."

Han van de Sande, Tandartspraktijk van de Sande

Contact

Telefoon 0411 74 74 74

Direct bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 7.30 tot 17.00 uur.
Buiten kantoortijden bereikbaar voor spoedstoringen. Meer informatie? Support nodig?

Specialisme in tandartspraktijken

Lannet Dental is gespecialiseerd in het leveren van automatiseringsoplossingen voor tandartspraktijken. Wat begon met de vraag van een bevriende tandarts – “Bouw eens een systeem voor mij dat echt werkt” – is inmiddels uitgegroeid tot een unieke tak binnen Lannet. Door het combineren van een stabiel netwerk, goede praktijkmanagementsoftware en moderne applicaties, kunnen wij de kwaliteit (en efficiency) van uw dienstverlening verbeteren.

Lannet Dental kent de dentale sector als geen ander. Wij weten dat elke praktijk uniek is en behoefte heeft aan een praktijknetwerk op maat; afgestemd op uw organisatie, eisen en wensen. Wij hebben ruime ervaring met de installatie en het onderhoud van digitale röntgenhardware, praktijkmanagementsoftware, VECOZO en UZI. Uiteraard is er aandacht voor veiligheidsmaatregelen ter bescherming van uw patiëntgegevens en data. Ook kunnen we u adviseren rondom tandartsspecifieke hardware als (hygiënische) keyboards en muizen.

Om uw praktijk volledig te kunnen ontzorgen, werken we volgens een vaste formule met een aantal kernwaarden.

  • Doen waar je goed in bent
  • Transparante bedrijfsvoering
  • Kwalitatieve hard- en software
  • Veiligheid voorop
  • Deskundige engineers
  • Uitstekende bereikbaarheid
  • Up-to-date klantadministratie

Doen waar je goed in bent
Lannet Dental is gespecialiseerd in het ontwerpen, installeren, onderhouden en beheren van praktijknetwerken. Voor alle overige taken – zoals het leveren van hardware en het trekken van kabels – werken wij samen met deskundige partners. Zij leveren rechtstreeks aan u. De leverancier blijft zo zelf verantwoordelijk voor zijn product of dienst. Wij staan altijd aan de kant van de klant en bieden u een onafhankelijk en objectief advies. Als u dat wilt, kunnen wij ook met uw vaste hardwareleverancier of webdesigner werken. Uiteraard coördineren wij het hele project van A tot Z.

Transparante bedrijfsvoering
De bedrijfsvoering van Lannet Dental kenmerkt zich door een transparante opstelling. We maken vooraf heldere afspraken en u betaalt bij ons alleen voor wat u afneemt. Wij doen bijvoorbeeld niet aan vaste onderhoudscontracten of aan vaste bedragen per maand voor iets wat u mogelijk niet eens nodig heeft. U betaalt bij ons alleen op nacalculatie. Als wij vijf minuten bezig zijn om een probleem in uw systeem op te lossen, dan betaalt u ook vijf minuten. Ook rekenen wij geen marges op de leveringen van producten en diensten van derden. Hun facturen komen rechtstreeks bij u binnen. Bij Lannet geldt: what you see, is what you get. Zo weet u precies waar u aan toe bent.

Kwalitatieve hard- en software
Lannet Dental werkt alleen met hard- en software die zich in de praktijk bewezen heeft. Zo garanderen wij u een snel, stabiel en veilig netwerk. Uiteraard kijkt Lannet eerst welke technologie het beste bij uw tandartspraktijk past. Wij bieden automatisering op maat.

Veiligheid staat voorop
Wij maken wat u wilt, op één voorwaarde: wij doen geen concessies op het gebied van veiligheid en back-up. Lannet Dental zorgt dat alleen geautoriseerde gebruikers kunnen inloggen op uw netwerk, met hun eigen inlognaam en wachtwoord. Zij hebben dan toegang tot de voor hen beschikbare programma’s en functionaliteiten. Niet iedereen hoeft tenslotte overal bij te kunnen. Ook zorgen we voor een geautomatiseerde, veilige back-up van het hele systeem, zodat u na een calamiteit snel weer door kunt werken.

Deskundige engineers
Bij Lannet Dental werken zorgvuldig geselecteerde IT’ers. Deze engineers hebben ruime ervaring met praktijknetwerken. Als u ons belt, krijgt u bovendien meteen een IT-er aan de lijn met verstand van zaken. Uw vragen worden direct beantwoord.

Uitstekende bereikbaarheid
Het team van Lannet Dental is ook buiten kantooruren bereikbaar voor spoedstoringen, op één vast telefoonnummer. U hoeft daar geen contract voor af te sluiten; het is onderdeel van onze standaard service. Een bedrijfsnetwerk moet immers altijd in de lucht zijn.

Up-to-date-klantenadministratie
Wij houden onze klantdocumentatie zeer nauwkeurig bij in een beheersysteem. Onze IT’ers hebben met één druk op de knop al uw netwerkinformatie paraat. Dat is wel zo handig, als u belt met een concrete vraag.

Waarmee kunnen wij u helpen?

Informatie Masterclasses

Partners