Vincent Colenbrander, Centrum voor Mondzorg Uden
Centrum voor Mondzorg Uden is een ambitieuze, regionale verwijspraktijk voor implantologie. Toen eind 2014 een nieuwe 3D OPT werd aangekocht, was een vernieuwing van het netwerk noodzakelijk. Via de leverancier van de nieuwe 3D OPT kwam Vincent Colenbrander, directeur en tandarts- implantoloog, in aanraking met Lannet IT. Na een grondige inventarisatie van het bestaande netwerk, werd een nieuw netwerk geïnstalleerd dat tot op de dag van vandaag nog perfect draait en nooit problemen heeft gehad.
Lannet IT is accuraat
Lannet IT heeft het mogelijk gemaakt dat Centrum voor Mondzorg Uden een digitale stap kon zetten. Colenbrander: “Het tempo waarin we tegenwoordig digitaliseren gaat razendsnel. Lannet IT heeft ons hierin volledig ontzorgd. Ze zijn accuraat en komen altijd hun afspraak na. Op het gebied van ICT hebben wij weinig kennis, dus zullen we op basis van vertrouwen onderweg moeten. Dat vertrouwen is zeker aanwezig.”
De juiste know-how in huis
Het fijne aan de samenwerking met Lannet IT vindt Vincent Colenbrander de specialistische kennis die Lannet IT heeft. Colenbrander: “Lannet IT is gespecialiseerd in ICT oplossingen voor de dentale branche en dat zie je terug in hun werk. Ze hebben de juiste know-how in huis, waardoor wij niks hoeven uit te leggen. Bij andere partijen is dit vrijwel nooit het geval. Wanneer wij een nieuw apparaat aan willen schaffen, kent Lannet IT dit apparaat al en geven zij ons advies. Wij gingen in de praktijk van 2D-röntgen over op 3D-röntgen, wat heftige specificaties en rekenwerk met zich meebracht maar Lannet IT was hiervan compleet op de hoogte waardoor het proces snel en efficiënt verliep!”
Kennis delen
Waar Colenbrander ook erg positief over is, is de extra’s die Lannet IT zijn klanten biedt: “Lannet IT organiseert verschillende masterclasses, waarin zij hun kennis delen met ons. Zo zijn wij continu op de hoogte van de nieuwste technologieën die nuttig kunnen zijn voor onze praktijk. Het wekt ook vertrouwen op waardoor het nemen van een nieuwe stap samen gebeurd. Vanzelfsprekend zijn er nog stappen die genomen moeten worden maar hier zien wij totaal niet tegen op omdat we vooraf al weten dat Lannet IT ons hierin ondersteund.”