Marion van der Vleuten, Mondzorg Geldrop
Op 15 juli j.l. opende het team van Aquarijn Tandartsen de splinternieuwe praktijk in Alphen aan den Rijn. Lannet IT Dental verzorgde voor deze nieuwe praktijk de automatisering en integreerde tevens de nieuwe telefooncentrale voor optimale efficiëntie. Aquarijn Tandartsen maakt nu gebruik van het nieuwste Gigaset Pro -platform en belt via Voice over IP (VoIP), waardoor de belkosten aanzienlijk gedaald zijn.
Door het plaatsen van deze nieuwste Gigaset Pro T500-centrale is Aquarijn Tandartsen beter bereikbaar, bellen ze tegen lagere kosten en kunnen ze gebruik maken van diverse nieuwe communicatiemogelijkheden.
De nieuwe centrale van Gigaset Pro is standaard geschikt voor Voice over IP-telefonie (VoIP) én traditionele ISDN-lijnen. Door de integratie van de telefooncentrale met het netwerk kunnen patiënten eenvoudig gebeld worden door het aanklikken van het telefoonnummer met de muis in de praktijksoftware. Via een draadloze koptelefoon kan de baliemedewerker de patiënten eenvoudig te woord staan waarbij beide handen vrij blijven voor het werk aan de computer.
De Gigaset Pro -centrale is modulair opgebouwd, en de functionaliteiten van de centrale kunnen uitgebreid worden door licenties aan te kopen. Hierdoor is de centrale interessant voor kleine bedrijven met traditionele wensen (bellen en gebeld worden), maar ook uit te breiden tot een veelzijdig communicatieplatform voor praktijken met uitgebreide wensen op het gebied van moderne communicatie. Zo zijn er mogelijkheden voor digitale antwoord apparaten met verschillende meldteksten, het bellen vanuit applicaties, het opnemen van gesprekken en nog veel meer! Wilt u meer informatie over integratie van uw telefooncentrale in uw netwerk? Neem contact met ons op voor advies over de mogelijkheden.